۰
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۱

محور شرارت غرب، شریک جنایات صهیونیست‌ها

کرم محمدی
محور شرارت غرب، شریک جنایات صهیونیست‌ها
جنایات هولناک و غیر انسانی و تروریسم عریان دولتی و نسل‌کشی آشکاری که از ۱۶ مهرماه توسط رژیم صهیونیستی علیه دو میلیون ساکن باریکه غزه آغاز شده و در حال اجراست، به عنوان یکی از تاریک‌ترین مقاطع تاریخ بشر ثبت و ضبط خواهد شد.
این اقدامات دل هر کسی که نام انسان بر او نهاده شده، به درد آورده و اشک را بر دیدگانش جاری می‌کند.
در دل آوارها و در میان غرش هواپیماهای رژیم صهیونیستی و فرود بمب‌ها و موشک‌ها و موج انفجارها و تکه‌تکه شدن زنان و کودکان و صحنه‌های دهشتناک، کوس رسوایی مدعیان حمایت از حقوق بشر از یک طرف و سران حاکم بر کشورهای عربی که خود را سینه چاک دفاع از امت عرب می‌دانستند، از طرف دیگر به رساترین شیوه ممکن به صدا در آمده و در جهان طنین‌انداز شده است.
این جمله نخست وزیر ددمنش رژیم صهیونیستی در بیست و یکمین روز جنگ غزه در کنفرانس مطبوعاتی که می‌گوید: متحدان ما در کشورهای عربی و جهان می‌دانند که اگر پیروز نشویم، نوبت آنها خواهد بود. سند رسوایی همدستی بخشی از سران عرب با جنایتکارترین رژیم ضد اعراب است.
شاید هیچ تحلیل، سخنرانی، کتاب، فیلم مستند و سینمایی و... نمی‌توانست تا این حد تو خالی بودن ادعای غربی‌ها در ارتباط با حقوق بشر و از جمله حق حیات، حق آزادی بیان، پاسداری از قوانین و مقررات بین‌المللی و به ویژه جنایات جنگی در برابر دیدگان جهانیان و به ویژه نسل‌های نو خاسته به نمایش بگذارد.
سناتورها و مقامات دولت جو بایدن و روسای جمهور آلمان، فرانسه و نخست وزیر انگلیس بصراحت به مقامات رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند که غزه را با خاک یکسان کنند و این در حالی است که می‌دانند بیش از دومیلیون غیر نظامی در این باریکه سکونت دارند. همزمان با قتل عام فلسطینی‌ها، میلیاردها دلار را برای قاتلین این ملت آواره و مورد هجوم واقع شده مصوب و اختصاص می‌دهند.
رژیم صهیونیستی علاوه بر اعمال هولناک ترین جنایت ضد بشری غزه، چند روز آب را بر روی ۵۰۰۰ اسیر فلسطینی در ۲۲ زندان خود می‌بندد و غربی‌های مدعی دفاع از حقوق بشر با وقاحت و بی‌شرمی در برابر این نسل کشی آشکار و ظلم بی حد و حصر سکوت می‌کنند و همزمان هم در صددند تا جای ظالم و مظلوم، قاتل و مقتول، اشغالگر و کسانی که سرزمینشان اشغال شده. عوض کنند و چهره کریه و سراسر خون آلود رژیم صهیونیستی را پاک و منزه از هرگونه جنایت به نمایش بگذارند.
اروپایی‌هایی که تا دیروز خود را پیشروترین مدافع آزادی بیان و عقیده معرفی می‌کردند، خیلی صریح برای آنانی که جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند، شاخ و شانه کشیده و هرگونه تجمع حمایت آمیز از محاصره شدگان باریکه غزه را ممنوع می‌نمایند.
فرانسوی‌ها پا را فراتر نهادند و وزیر دادگستری این کشور خیلی راحت و بدون دغدغه اعلام نمود: هرکس با حماس یا جهاد اسلامی همدردی کند به ۵ سال زندان محکوم خواهد شد؟!
شهرک نشینان صهیونیست که از اقصی نقاط جهان به سرزمین غصب شده فلسطین آورده و اسکان داده شده و تحت تعلیمات نظامی قرار گرفته‌اند، به اعراب ساکن در سرزمین مادری خود که هم اکنون تحت تسلط این رژیم قرار دارند، حمله مسلحانه نموده و آنها را مجروح و یا به شهادت می‌رسانند؛ ۱۰۰۰۰ هزار شهیدی که طی بیست ویک روز گذشته در غزه بر اثر حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند، بیش از ۶۰۰۰ هزار نفر از آنان را کودکان تشکیل داده و از بیش از ۲۱۰۰۰ هزار زخمی نیز در صد کودکان و زنان به همین منوال است.
مدعیان حقوق بشر این اقدامات را حق مسلم صهیونیست‌ها می‌دانند و اما اگر رزمندگان حماس چنین قاتلان بی‌رحمی را از پای درآورند، نه‌تنها آنان را تروریست و واجب القتل دانسته، بلکه خانواده‌ها و فرزندان و سایر مردم فلسطین را مستوجب کیفر دسته جمعی و مرگ می‌دانند.
صهیونیست‌های خون ریز، فیلم آماده‌سازی بمب‌های ۲۰۰ پوندی برای کشتن مردم در محاصره قرار گرفته غزه را تهیه و شبکه‌های خبری غربی آنرا با افتخار بطور مستقیم پخش می‌کنند. در همان حال بلینکن وزیر خارجه آمریکا در بیانیه‌ای به رسانه‌ها‌ می‌گوید: نه تنها به عنوان وزیر خارجه آمریکا، بلکه به عنوان یک یهودی به اسرائیل سفر کرده است.
برای تخریب چهره مظلوم، آواره و در محاصره قرار گرفته و قتل عام شده فلسطین، به دروغ‌پردازی بی‌شرمانه روی آوردند تا جایی که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا همان دروغ رسانه‌های غربی را در برابر دوربین‌ها تکرار و گفت: نیروهای فلسطینی سر کودکان اسرائیلی را بریده‌اند.
اما برای این ادعای مضحک خود هیچ دلیل و مدرک مستندی نداشته و ارائه نکردند و در برابر افکار عمومی جهانیان سرانجام کاخ سفید با شرمندگی و به ناچار این ادعا را پس گرفت علی‌رغم وارونه جلوه دادن حقایق توسط امپراتوری دروغ تحت حمایت دولت‌های غربی و حمایت تمام قد تسلیحاتی، دیپلماتیک و مالی از این رژیم جنایت پیشه، روزانه ده‌ها هزار انسان منصف و عدالت خواه در خیابان‌های آمریکا و اروپا به خیابان‌ها آمده و با حمایت از فلسطینی‌ها، با صدای رسا با ظلم و ستم و تجاوز و آدم کشی صهیونیست‌ها مخالفت خود را ابراز و در عرصه عمل نشان می‌دهند که همراه و موافق سیاست‌های حمایتی مقامات خود از اشغالگران صهیونیست نیستند.
از یک ‌ماه پیش ورود تمامی امکانات اولیه مورد نیاز زندگی به غزه ممنوع شده است. دفتر رسانه‌های دولتی در غزه می‌گوید: ارتباط نوار غزه به دلیل قطع ارتباطات و اینترنت با جهان قطع شده است.
غزه از شب پنجم آبان ماه تاکنون شاهد شدیدترین حملات همه‌جانبه از هوا، دریا و زمین است. در یک طرف ارتشی تا دندان مسلح با پیشرفته‌ترین تجهیزات روز و برخوردار از حمایت جت‌های جنگنده، تانک‌های پیشرفته و توپخانه و همچنین مستظهر به حمایت نظامی آمریکا.
در طرف دیگر جمعی از کسانی که در سخت‌ترین شرایط زندگی کرده، با کمترین امکانات آموزش نظامی دیده و با سلاح‌هایی که در مقابل تجهیزات رژیم اشغالگر، کاملا پیش پا افتاده محسوب می‌شوند، قرار دارند.
اما ایمان به هدف و توکل بخدا و اعتقاد به سلاحی بی بدیل بنام «شهادت» روحیه بخش و تداوم دهنده مقاومت رزمندگان مسلمان فلسطین است.
شدیدترین حملات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی جز ویرانی منازل مسکونی و شهادت غیر نظامیان دست آورد دیگری نداشته است.
این تنها نتانیاهو نیست که در غزه حمام خون راه‌اندازی کرده است بلکه تمام روسای جمهور و نخست وزیرانی که در گرماگرم جنگ نابرابر این روزهای صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی سفر و حمایت کامل خود را از غاصبان سرزمین فلسطین اعلام کرده‌اند، در این جنایت شریک و دستانشان به خون بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از جمله کودکان و زنان فلسطینی رنگین شده و از جمله «شرورترین» انسان‌های روی کره زمین محسوب می‌شوند.
آری ملت مظلوم اما مقاوم و صبور فلسطین با سیاست‌های شیطانی و حمایت‌های همه جانبه دولت‌های غربی از خون‌ریزترین رژیم جهان بیگانه نیستند. همچنین خیانت‌های پیدا و پنهان بسیاری از حکام کشورهای عربی و بی‌لیاقتی و همدستی محمود عباس با صهیونیست‌ها نا آشنا نبوده و این خیانت‌ها را سال‌هاست با پوست و گوشت و استخوان خود لمس کرده‌اند.
در چنین شرایط سخت و در اوج مظلومیت و در هنگامه‌ای که اعضای خانواده نیروهای مقاومت یکی پس از دیگری به شهادت می‌رسند، ایستادگی کردن و جنگیدن، هنری است که تنها از مجاهدان جان برکف و رزمندگان خداجو بر می‌آید.
این روحیه و همچنین خیزش جهانی در دفاع از مظلومیت ملت فلسطین که این روزها به اوج خود رسیده است، به کابوس وحشت اشغالگران و حامیان غربی آنها مبدل شده است.
حتی به فرض محال اگر تمام ۶۰۰۰۰ رزمنده حماس در نوار غزه نیز به شهادت برسند و حتی اگر ارتش رژیم صهیونیستی با حمایت مستقیم نظامی ایالات متحده آمریکا و همراهی پنهان و آشکار سران حاکم بر ممالک عربی، بر تمام نوار غزه مسلط شود، شک نکنید که در کمترین زمان ممکن قهرمانان و رزمندگان دیگری راه جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی را با عزمی راسخ‌تر ادامه خواهند داد. مطلب را با فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری به پایان می‌برم که می‌فرمایند: آمریکایی‌ها حقا و انصافا شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایات غزه هستند.
کد مطلب: 206397
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *